FileMaker biedt gratis gids voor het ontwerpen van krachtige FileMaker-oplossingen voor iOS, desktops en het web

Gids biedt stapsgewijze voorbeelden en handige tips

Parijs – 16 oktober 2014 – FileMaker, Inc. kondigde vandaag de “Performance Guide” aan, een gratis e-boek van 30 pagina's (in het Engels) voor het bouwen van krachtige eigen FileMaker-oplossingen voor gebruik op de iPad en iPhone, in Windows en Mac en op het web. Deze Performance Guide is de eerste in een reeks van FileMaker-gidsen die gericht zijn op het ontwerpen van oplossingen. De gids kan onmiddellijk worden gedownload via het FileMaker Technical Network, een gratis onlinenetwerk/-community met tal van bronnen voor enthousiaste FileMaker-ontwikkelaars en -gebruikers.

“De Performance Guide helpt nieuwe gebruikers om hun nieuwe FileMaker-oplossingen te optimaliseren en ervaren ontwikkelaars om hun bestaande oplossingen verder te verbeteren,” aldus Ryan Rosenberg, Vice President of Marketing and Services voor FileMaker Inc. “Krachtige oplossingen zijn eenvoudiger te onderhouden door ontwikkelaars en aangenamer om mee te werken.”

De gids toont de grootste factoren die prestaties beïnvloeden. Met deze gids leert u dus hoe u best practices toepast om de prestaties van oplossingen te verbeteren. Lezers leren hoe ze:

• Efficiënte oplossingen maken die de optimale hoeveelheid informatie versturen

• Automatiseringstaken offloaden naar FileMaker Server zodat oplossingen sneller
werken vanuit FileMaker Go voor de iPad of iPhone

• Oplossingen ontwerpen die eenvoudiger te onderhouden zijn en aangenamer zijn
om mee te werken

Download hier de gids (in het Engels).