Koop nu FileMaker Pro 13 of FileMaker Pro 13 Advanced en ontvang gratis een tweede exemplaar (tot en met 10 december)

Biedt nieuwe werknemers de mogelijkheid om aangepaste oplossingen te maken voor iOS, desktops of het web

Parijs – 15 oktober 2014 – FileMaker, Inc. kondigde vandaag de wereldwijde tijdelijke aanbieding koop er één, geef er één aan voor FileMaker Pro 13 en FileMaker Pro 13 Advanced. Iedereen die een van deze producten koopt, krijgt van FileMaker een tweede gratis downloadbaar exemplaar van hetzelfde product (ter waarde van respectievelijk € 349 of € 549). Dankzij deze speciale aanbieding kunnen organisaties en individuen over de hele wereld nieuwe werknemers en werkgroepen uitrusten met een exemplaar van FileMaker Pro 13 of FileMaker Pro 13 Advanced – of er een schenken aan een liefdadigheidsorganisatie van hun keuze.

Met FileMaker Pro 13 maakt u eenvoudig uw eigen zakelijke oplossingen voor de iPad of iPhone, of voor Windows, Mac en het web. FileMaker Pro 13 Advanced biedt alle mogelijkheden van FileMaker Pro 13, plus een reeks geavanceerde gereedschappen voor ontwikkeling en aanpassing. Voor technische informatie en ondersteunde talen, klikt u hier.

“Gebruikers beseffen hoe waardevol het is om de toegang tot FileMaker-vaardigheden te verruimen,” aldus Ryan Rosenberg, Vice President of Marketing and Services voor FileMaker Inc. “Deze promotie is een van onze populairste ooit en biedt bedrijven extra mogelijkheden om hun werknemers innovatieve oplossingen te laten creëren die werk en bedrijfsgegevens mobieler maken.”

Deze aanbieding geldt alleen voor FileMaker Pro 13 of FileMaker Pro 13 Advanced en is beperkt tot één cadeau-aanvraag per persoon, huishouden of bedrijf van 15 oktober tot en met 10 december 2014. De aanbieding is geldig bij aankoop van de downloadbare versies van de producten in de FileMaker Store. Deze gratis versies zijn functioneel volledige versies van FileMaker Pro 13 of FileMaker Pro 13 Advanced voor Windows of Mac, die niet voor wederverkoop zijn bestemd. Deze aanbieding is niet geldig in combinatie met andere kortingen of aanbiedingen. Klik hier voor de volledige details van de aanbieding en informatie over andere beperkingen.