Promotieactie FileMaker: Koop er één, geef er één!

Maak apps op maat met je teamgenoten
Tijdelijke bonusdownload bij aanschaf FileMaker Pro 14 of FileMaker Pro 14 Advanced

Hoofddorp, 14 oktober 2015FileMaker Inc. lanceert vandaag de promotieactie: Koop er één, geef er één!. Deze actie houdt in dat kopers van FileMaker Pro 14 en FileMaker Pro 14 Advanced zonder extra kosten een tweede downloadexemplaar ontvangen van hetzelfde softwareproduct. De waarde van deze producten is respectievelijk € 349,00 en € 549,00 exclusief BTW. Dit exemplaar kan bijvoorbeeld weggegeven worden aan een collega of geschonken worden aan een goed doel. Deze wereldwijde actie loopt tot en met 18 december 2015.

“Deze gelimiteerde promo biedt gebruikers een uitgelezen kans om de kracht en eenvoud van het FileMaker-platform te delen met teamgenoten,” zegt Bill Epling, Senior Vice President of International Sales en Chief Administrative Officer van FileMaker. “Zo kunnen zij ook snel en betaalbaar apps op maat maken voor iPad, iPhone, Windows, Mac en het web.”

Deze aanbieding geldt uitsluitend voor FileMaker Pro 14 en FileMaker Pro 14 Advanced en is beperkt tot één geschenk per persoon, bedrijf of huishouden. De promotie is alleen van toepassing op de downloadversies van producten die zijn gekocht in de FileMaker Store. Deze bonusversies zijn volledig werkende, niet voor wederverkoop bestemde versies van FileMaker Pro 14 of FileMaker Pro 14 Advanced voor Windows of Mac. Deze campagne kan niet worden gecombineerd met andere reducties, kortingen en promoties.

Klik hier voor alle voorwaarden en bepalingen.

Over FileMaker

FileMaker Inc., dochteronderneming van Apple, voorziet in gebruikersvriendelijke en krachtige software waarmee op een gemakkelijke manier apps op maat kunnen worden ontwikkeld. Deze werken naadloos samen met de iPad, iPhone, Windows, Mac en het web. Veel teams in bedrijven vertrouwen op het FileMaker-platform om hun operationele processen te stroomlijnen en daarmee hun productiviteit te vergroten. Voor meer informatie: www.filemaker.com/nl.