FileMaker brengt duizenden appontwikkelaars op de been

Eerste wereldwijde samenkomst dit jaar in juli 2016

Utrecht, 2 februari 2016 FileMaker brengt in juli 2016 ontwikkelaars van FileMaker apps op maat bijeen. De dochter van Apple organiseert een conferentie waar app-ontwikkelaars nieuwe vaardigheden kunnen ontwikkelen, verbeteren of wie weet een nieuwe loopbaan tegemoet kunnen zien. De wereldwijde FileMaker Developer Conference vindt plaats van 18 tot en met 21 juli 2016 in The Cosmopolitan in Las Vegas (Nevada). Registratie voor deelname start vandaag met een vroegboekkorting van €715,-, waardoor deelnemers €1.165,- betalen. Na 31 maart 2016 is de deelnameprijs €1.435,-.

Tijdens de 21e versie van de jaarlijkse FileMaker Developer Conference kunnen deelnemers talrijke sessies bijwonen over ontwerpen, mobiliteit, webontwikkeling, het runnen van een appbedrijf, sociale media, innoveren met big data en een keur aan technologiekennissessies. Allemaal voor de ontwikkeling van apps op maat voor iPad, iPhone, Windows, Mac en webbrowsers. De deelnemers maken bovendien kennis met FileMaker-ontwikkelaars over de hele wereld. De 21e versie van de jaarlijkse FileMaker Developer Conference belooft de meest interessante en onderhoudende FileMaker-leerervaring van het jaar te worden.

Voorafgaand aan het congres kunnen deelnemers op 18 juli een eendaagse training bijwonen, geschikt voor zowel beginnende als gevorderde app-ontwikkelaars. Uiteraard wordt de training gegeven door ervaren trainers van de FileMaker Business Alliance. Exemplaren van de FileMaker Training Series Basics en Advanced worden meegeleverd.

Meer informatie over de FileMaker Developer Conference is verkrijgbaar bij de Klantenservice via devcon@filemaker.com.

Over FileMaker

FileMaker Inc., dochteronderneming van Apple, voorziet in gebruikersvriendelijke en krachtige software waarmee op een gemakkelijke manier apps op maat kunnen worden ontwikkeld. Deze werken naadloos samen met de iPad, iPhone, Windows, Mac en het web. Veel teams in bedrijven vertrouwen op het FileMaker-platform om hun operationele processen te stroomlijnen en daarmee hun productiviteit te vergroten. Voor meer informatie: www.filemaker.com/nl.

Noot voor redacties:

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met onderstaande contactpersonen.

FileMaker

Andrea Schätzl-Naeve, EMEA PR Manager