FileMaker Go al 2 miljoen keer gedownload

Utrecht, 15 maart 2016 – Het aantal downloads uit de iTunes app store van FileMaker Go voor iPad en iPhone is de twee miljoen gepasseerd. Dit aantal onderstreept de populariteit van het FileMaker Platform voor het ontwikkelen van apps op maat die draaien op iPad, iPhone, Mac, Windows en het web.

FileMaker Go draait apps op maat die zijn gebouwd op het FileMaker Platform. De app is gratis verkrijgbaar in de iTunes appstore. Gebruikers kunnen hun data op iedere gewenste locatie uploaden naar de app, zodat ze eenvoudig informatie kunnen delen met hun team. De mobiele apps op maat hebben dezelfde kracht en mogelijkheden als de varianten voor de desktop, zoals bijvoorbeeld voorraadbeheer, facturatie, locatie-inspectie, en vele zaken meer.

“Nu mobiel steeds vaker de belangrijkste manier van werken wordt, vertrouwen bedrijven in toenemende mate op mobiele mogelijkheden”, zegt Ive Defaix, countrymanager voor de regio Benelux bij FileMaker, Inc. “Onze klanten verleggen de grenzen van creativiteit met hun apps op maat en wij blijven manieren zoeken en vinden om hen te bedienen door ons platform te verbeteren en te optimaliseren.”

Over FileMaker

FileMaker Inc., dochteronderneming van Apple, voorziet in gebruikersvriendelijke en krachtige software waarmee op een gemakkelijke manier apps op maat kunnen worden ontwikkeld. Deze werken naadloos samen met de iPad, iPhone, Windows, Mac en het web. Veel teams in bedrijven vertrouwen op het FileMaker-platform om hun operationele processen te stroomlijnen en daarmee hun productiviteit te vergroten. Voor meer informatie: www.filemaker.com/nl.

Noot voor redacties:

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met onderstaande contactpersonen.

FileMaker

Andrea Schätzl-Naeve, EMEA PR Manager