FileMaker kondigt beschikbaarheid van FileMaker Cloud in Australië en Japan aan

Klanten kunnen nu het FileMaker Platform voor apps op maat volledig benutten zonder een server te implementeren of te onderhouden

SANTA CLARA, Californië. ‐ 10 juli 2017 ‐ Vandaag heeft FileMaker, Inc. aangekondigd dat FileMaker Cloud nu ook beschikbaar is in Australië en Japan. FileMaker Cloud biedt de eenvoud, prestaties en betrouwbaarheid van het FileMaker Platform zonder tijd en middelen te hoeven steken in de implementatie of het onderhoud van een server.

Lees meer over FileMaker Cloud.

De uitgebreide internationale beschikbaarheid van FileMaker Cloud is mogelijk gemaakt door de ondersteuning voor drie extra regionale AWS-datacenters (Amazon Web Services) in Tokio, Sydney en Canada. Dankzij de service kunnen bedrijven van groot tot klein, over de hele wereld, hun zakelijke activiteiten verbeteren en hun budgetten stroomlijnen door apps op maat in de cloud te beheren.

FileMaker Cloud biedt klanten talrijke voordelen, zoals:

• Lage instapkosten: de aankoop van hardware is niet noodzakelijk. De ondersteunde AWS-servers bevinden zich in Australië, Canada, Duitsland, Ierland, Japan en de VS.
  • Snelle implementatie: aangezien de installatie van hardware of software niet nodig is, kan FileMaker Cloud binnen 20 minuten al operationeel zijn.
  • Directe schaalbaarheid: de service kan eenvoudig en geheel naar wens worden aangepast om tegemoet te komen aan de directe of seizoensgebonden wensen van klanten zonder meer hardware te kopen of ongebruikte apparatuur te onderhouden.
  • Minimale administratieve kosten: het strakke, gebruiksvriendelijke design van de Admin Console maakt van de navigatie door de console een fluitje van een cent en het automatische onderhoud en de automatische back-ups verlichten de werklast van het IT-team.
  • Netwerkbeveiliging: de service ondersteunt een SSL-/TLS-codering conform de industrienormen en wordt geleverd met een geconfigureerd en geïnstalleerd SSL-certificaat met een proefperiode van 90 dagen. Deze SSL-certificaten kunnen voor dezelfde hostnaam en hetzelfde domein nu met één, twee of drie jaar worden verlengd in de FileMaker Store.

Bill Epling, Chief Administrative Officer en Directeur, FileMaker Japan: “Dankzij FileMaker Cloud moeten bedrijven geen tijd of middelen meer steken in het kopen of onderhouden van eigen servers. De beschikbare datacenters in Australië en Japan zorgen ervoor dat nog meer klanten hier nu van kunnen profiteren.”