2015 års Skandinaviska FileMaker-konferens äger i år rum i Göteborg

Två dagar med fokus på nya FileMaker 14-plattformen

München/Unterschleißheim – xx augusti 2015: Från 12 till 13 oktober 2015 anordnar Premium System AB 2015 års FileMaker-konferens i Göteborg. Konferensens fokus ligger på nyheterna i nya FileMaker 14, bland annat Scriptfönster och nydesignade WebDirect som levererar samma interaktivitet som du får på datorn till mobila webbläsare.
Ytterligare europeiska FileMaker-konferenser hålls i oktober i Hamburg, London, Brygge och Lyon.

Konferensen som har tagits fram för utvecklare och IT-experter inom både den privata och offentliga sektorn erbjuder mer än tio stycken sessioner. Sessionerna vänder sig till både nybörjare och proffs och täcker ämnen som scripts, säkerhet, prestanda, layouter och FileMaker Go, med särskilt fokus på de nya funktionerna i FileMaker 14. Klara talare från FileMaker innefattar Bill Epling, Senior Vice President för International Sales och Frank Lu, Vice President för Engineering samt Clay Maeckel, Senior Software Architect.
Fullständigt program för 2015 års Skandinaviska FileMaker-konferens, plus övrig information om evenemanget, finns här www.devconscandinavia.se " target="_blank">www.devconscandinavia.se

På årets FileMaker Devcon Scandinavia kommer några av Nordens duktigaste FileMakerutvecklare att vända ut och in på FileMaker 14. Vi får se dem utforska många av de nya kraftfulla funktioner som tillkommit i programmet. - Magnus Gandemo, VD på Premium System AB

Information om de europeiska FileMaker-konferenserna:
08. – 2015-10-10: span>http://www.filemaker-konferenz.com/ | Hamburg, Tyskland
12. – 2015-10-13: tp://www.devconscandinavia.se/ | Göteborg, Sverige
13. – 2015-10-14: London, England
15. – 2015-10-16: Brygge, Belgien
21. – 2015-10-23: tp://www.fmconf.com/ | Lyon, Frankrike

Priser och villkor
Priset för konferensen är 4.795 kr exkl moms. I detta pris ingår deltagande i samtliga presentationer samt lunch (tisdag och onsdag), middag tisdagkväll samt kaffepauser. Hotell, resekostnader, parkeringsavgifter och övriga tjänster som inte omnämns här ingår ej.

Nya Varvet Studios har singelrum med frukost från 695 kr. Boka online här http://www.hotellnyavarvetstudios.se/hotell/hotellets-rum/ " target="_blank">http://www.hotellnyavarvetstudios.se/hotell/hotellets-rum/

FileMaker-konferensen arrangeras av Premium System AB.
Du hittar webbplatsen för 2015 års FileMaker-konferens här www.devconscandinavia.se " target="_blank">www.devconscandinavia.se