Specialerbjudande från FileMaker: köp ett exemplar och ge bort ett!

Du och en kollega kan bygga anpassade appar för er organisation
Köp FileMaker Pro 14 eller FileMaker Pro 14 Advanced från och med nu till och med den 18 december och få ett andra exemplar utan extra kostnad

SANTA CLARA, Kalifornien. – 14 oktober 2015 – FileMaker, Inc. lanserade idag kampanjen Köp en, få en gratis för FileMaker Pro 14 och FileMaker Pro 14 Advanced. Det här tidsbegränsade erbjudandet innebär att de som köper en av produkterna från FileMaker webstore får även ett andra, nedladdningsbart exemplar av samma produkt utan extra kostnad (till ett värde av 3 500 SEK respektive 4 500 SEK). Nu kan de som köper FileMaker-programvara fram till och med den 18 december 2015 ge bort ett exemplar av FileMaker Pro 14 eller FileMaker Pro 14 Advanced till nya medarbetare och organisationer – eller till och med som en gåva till någon välgörenhetsorgansiation.

Specialerbjudandet hjälper enskilda personer och organisationer att skapa lösningar – att snabbt och till rimlig kostnad enkelt skapa företagsanpassade appar som kan köras sömlöst på iPad, iPhone, Windows, Mac och webben.

”Det här tidsbegränsade erbjudandet är en fantastisk möjlighet för användare att dela den kraft och enkelhet som FileMaker-plattformen erbjuder med andra kollegor”, säger Bill Epling, Senior Vice President of International Sales och Chief Administrative Officer

Erbjudandet gäller endast för FileMaker Pro 14 eller FileMaker Pro 14 Advanced och är begränsat till en gåvobegäran per person, hushåll eller företag mellan den 12 oktober 2015 och den 18 december 2015. Kampanjen gäller endast nedladdningsbara versioner av produkterna som köps från FileMaker Store. De kostnadsfria versionerna är fullt fungerande versioner av FileMaker Pro 14 eller FileMaker Pro 14 Advanced för Windows och Mac. Erbjudandet är inte giltigt tillsammans med andra rabatter, erbjudanden eller kampanjer och licenserna får inte återförsäljas. Klicka här om du vill se fullständig information om erbjudandet och andra begränsningar.

Om FileMaker, Inc.

FileMaker, Inc. är ett dotterbolag till Apple och levererar enkel, kraftfull programvara för att enkelt skapa företagsanpassade appar som fungerar sömlöst på iPad, iPhone, Windows, Mac och webben. Företagsteam använder FileMaker-plattformen för att effektivisera sina verksamhetsprocesser och öka den övergripande produktiviteten.

Copyright © 2015 FileMaker, Inc. Med ensamrätt. FileMaker är ett varumärke som tillhör FileMaker, Inc. och är registrerat i USA och andra länder. Övriga varumärken tillhör sina respektive ägare.