Hör upp alla apputvecklare! Registrering med extra rabatterat pris till 2016 års FileMaker Developer Conference öppnar i dag

Registrera dig nu och spara 6.740 SEK

SANTA CLARA, Kalifornien. – 2 februari 2016 – Registreringen till FileMaker Developer Conference, den främsta, internationella mötesplatsen för utvecklare av FileMaker-appar, öppnar i dag till ett extra rabatterat pris. År 2016 hålls evenemanget den 18–21 juli på The Cosmopolitan i Las Vegas, Nevada.

Konferensen riktar sig till alla som vill lära sig något nytt, förbättra sina nuvarande kunskaper eller gå vidare i karriären genom att använda FileMaker-plattformen för att bygga anpassade appar för iPad, iPhone, Windows, Mac och webbläsare.

Konferensdeltagare sparar 6.740 SEK jämfört med normalt pris (17.645 SEK efter den 26 maj), och betalar endast 10.905 SEK genom att utnyttja erbjudandet för extra tidig registrering som gäller fram till och med 31 mars 2016. Eller spara 4.210 SEK jämfört med normalt pris genom att utnyttja erbjudandet för tidig registrering och betala 13.435 SEK senast 26 maj.

Mängdrabatter finns – företag som köper tre konferensregistreringar till anställda får en fjärde utan extra kostnad (värde 17.645 SEK). Ring FileMakers kundtjänst på +1-800-325-2747 eller skicka e-post till devcon@filemaker.com för mer information.

Den 21:a årliga FileMaker Developer Conference lär bli årets mest intensiva och underhållande upplevelse i fråga om FileMaker-utbildning. Deltagarna kan välja bland en mängd olika utbildningspass om design, mobilitet, att utveckla för webben, driva en FileMaker-verksamhet och innovativt arbete med big data, sociala medier, streckkoder, ny maskinvara och annan teknik. De får nya färdigheter, strategier och bra arbetssätt för att bygga anpassade appar, och de kan nätverka med FileMaker-utvecklare från hela världen..

En endagsutbildning före konferensen (fullständig konferensregistrering är inget krav) hålls måndagen den 18 juli på samma plats som konferensen, till en kostnad av 1.685 SEK. Utbildningsdagen riktar sig till både nybörjare som vill få en praktisk introduktion till FileMaker och till medelavancerade användare som vill komma igång ordentligt och få ut mesta möjliga redan innan konferensen börjar. Erfarna utbildare från FileMaker Business Alliance håller i undervisningen. Kopior av materialet FileMaker Training Series: Grunderna och Avancerat ingår i utbildningen.

På konferensen hittar du också utställare av FileMaker-tjänster och -tilläggsprodukter, och du får tillfälle att träffa FileMakers tekniker, produktchefer och medlemmar i teamet för teknisk support. Höjdpunkterna omfattar välkomstmottagningen, den årliga ”Women of FileMaker”-lunchen och konferensmiddagen.

Utställarmontrar kostar 20.659 SEK och fullständiga pass för utställare kostar 8.235 SEK. Klicka här om du vill registrera dig för en monter.

Ett begränsat antal hotellrum på The Cosmopolitan i Las Vegas finns tillgängliga till ett särskilt konferenspris. Vi rekommenderar deltagare att boka rum så snart som möjligt innan de rabatterade rummen är uppbokade. Boka hotellrum online eller ring hotellet på +1-702-698-7575.

Om FileMaker, Inc.

FileMaker, Inc. är ett dotterbolag till Apple och levererar enkel, kraftfull programvara för att enkelt skapa företagsanpassade appar som fungerar sömlöst på iPad, iPhone, Windows, Mac och webben. Företagsteam använder FileMaker-plattformen för att effektivisera sina verksamhetsprocesser och öka den övergripande produktiviteten.

Kundkontakt:

Medier Kontakt:

Magnus Schmiedtke

magnus_schmiedtke@filemaker.com

Copyright © 2016 FileMaker, Inc. Med ensamrätt. FileMaker är ett varumärke som tillhör FileMaker, Inc. och är registrerat i USA och andra länder. Övriga varumärken tillhör sina respektive ägare.