FileMaker Go voor iPad en iPhone al meer dan 3 miljoen keer gedownload in App Store

Recordaantal klanten van Apple's dochteronderneming stijgt aanzienlijk door nieuwste release

SANTA CLARA, Californië. – 1 augustus 2017 – Vandaag heeft FileMaker, Inc. aangekondigddat haar app, FileMaker Go voor iPad en iPhone, al meer dan 3 miljoen keer is gedownload in de iTunes App Store. Deze mijlpaal onderstreept het succes van het FileMaker Platform bij zowel citizen developers als professionals wanneer ze apps op maat maken die werken op een iPad, iPhone, Mac, Windows-computer en het web.

FileMaker Go is een gratis app waarmee u op maat gemaakte FileMaker-apps op een iPad en iPhone kunt gebruiken. Aangezien bedrijven nu kiezen voor mobile-first, profiteren gebruikers van dezelfde kracht en functionaliteit van de op maat gemaakte FileMaker-apps voor desktops terwijl ze onderweg zijn. Ze kunnen overal verbinding maken met hun gegevens om de voorraad te controleren, bestellingen te versturen, facturen te maken en andere taken uit te voeren die de productiviteit verhogen.

Voor het downloaden van FileMaker Go 16 gaat u naar https://itunes.apple.com/nl/app/filemaker-go-16/id1097917885.

Deze nieuwe mijlpaal is bereikt door de recente release van het FileMaker 16 Platform dat alles heeft voor business teams om apps op maat te maken, delen en gebruiken. FileMaker 16 beschikt over krachtige, geavanceerde nieuwe functies waarmee teams zakelijke problemen snel en eenvoudig kunnen oplossen. Enkele van deze functies zijn het vereenvoudigd beheer van gebruikersreferenties voor een betere beveiliging, het nieuwe venster Lay-outobjecten om makkelijker wijzigingen te maken en de schaalbaarheid tot 500 gebruikers die tegelijk verbonden zijn.

Ann Monroe, vicedirecteur van wereldwijde marketing, FileMaker, Inc.: “Mobiliteit verandert de manier waarop bedrijven zaken doen. Onze klanten lossen de specifieke uitdagingen van hun bedrijf op door het FileMaker Platform op creatieve nieuwe manieren te gebruiken om apps op maat te ontwikkelen. Wij kijken uit naar hun nieuwe uitvindingen en naar de volgende miljoen downloads.”