Maak kennis met FileMaker Cloud

Agile Werkplek Innovatie en Digitale Transformatie

SANTA CLARA, Californië - [29 oktober 2019] - Claris International Inc., een dochteronderneming van Apple en maker van het wereldwijd toonaangevende Werkplek Innovatie Platform, heeft vandaag de deuren geopend voor de gloednieuwe FileMaker Cloud. FileMaker Cloud, gebouwd voor Claris, levert de totale set tools voor low-code appontwikkeling.

"FileMaker Cloud is essentieel voor de volgende fase van digitale transformatie en om werkplekinnovatie in de hoogste versnelling te zetten," aldus Brad Freitag, CEO van Claris.

"Dit is de basis voor een nieuw soort van low-code apps, aangedreven door externe cloudservices en klaar voor de volgende stap in orchestration en intelligentie."

FileMaker Cloud biedt Claris-ontwikkelaars de volgende voordelen:

• Klaarvoor de toekomst - Zo gebouwd dat ontwikkelaars altijd de nieuwste cloudtechnologie kunnen gebruiken: AI, ML, assistenten, IoT, AR/VR, en alles wat er nog komen gaat.
  • Constante monitoring door experts en AICloudOps-, SecOps- en DevSecOps-teams houden door middel van AI continu de prestaties en veiligheidssignalen in de gaten.
  • Privacy, beveiliging en ondersteuning - standaard ontworpen voor privacy met end-to-endcodering, HSM-sleutelbeheer en SSO met MFA. Daarnaast 24 uur per dag, 7 dagen per week ondersteuning van een persoonlijk Customer Success-team.

FileMaker Cloud is wereldwijd verkrijgbaar in de FileMaker Store op store.filemaker.com.

Over Claris International Inc.

Claris International Inc. is een Werkplek Innovatie Platform dat een suite aan services biedt voor teams met een grootte van een paar mensen tot een paar honderd mensen, die vastzitten in vaste werkroutines, waar geen app of bedrijfssysteem hen uit kan helpen ontsnappen. Het serviceaanbod van het bedrijf biedt probleemoplossers met Claris Connect en FileMaker de middelen om een verscheidenheid aan unieke problemen snel op te lossen, zelfs als die problemen veranderen. FileMaker is beschikbaar in 11 talen en er zijn meer dan 1 miljoen gebruikers met een actief abonnement. Claris International Inc. is een dochterbedrijf van Apple.